}


TOYOTA ФИНАНС

Ples življenja


Andrej Jereb, eden izmed naših najuspešnejših reli voznikov, je dirkaški duh ekipe TOYOTA GAZOO Racing prenesel na slovenski asfalt in makadam.

»Oče, te lahko nekaj vprašam?« sem ga nekoč mimogrede ogovoril. »Kaj je treba storiti takrat, ko obrneš ključ v avtu, da motor ne cukne in avto ne skoči naprej?« Naredil sem nedolžen in istočasno vedoželjen izraz na obrazu. Očetu se v tistem trenutku sanjalo ni, zakaj ga to sprašujem. »Ja, sklopko moraš stisniti,« mi je dejal. Kar zasvetile so se mi oči, njemu pa ni bilo jasno, kaj je storil.*




Že kot trinajstletni fantič je Andrej Jereb ob pogledu na očetov avtomobil občutil nekaj, česar ni znal opisati z besedami. Ko mu je oče razložil, čemu v avtomobilu služi sklopka, se je zanj odprl nov svet. Tisto popoldne je prvič sam peljal avtomobil. Tako se je začela zgodba o enem izmed najbolj izkušenih in priznanih slovenskih reli voznikov.

S pomočjo Andreja Jereba smo dirkaški duh ekipe TOYOTA GAZOO Racing prenesli tudi na slovenski asfalt. Toyota se namreč lahko pohvali z bogato zgodovino uspehov v svetu relija. To, kar je bila nekoč Celica GT-FOUR, katere krmilo so več kot uspešno vihteli Carlos Sainz, Juha Kankkunen in Didier Auriol, je danes Yaris WRC. Toyota se je leta 2017 po skoraj treh desetletjih odsotnosti zmagoslavno vrnila v serijo WRC. V samo nekaj letih nastopanja je ekipa TOYOTA GAZOO Racing osvojila številne zmage na najbolj zahtevnih reli preizkušnjah na svetu, poleg tega pa so osvojili tudi vozniški in konstruktorski naslov svetovnega prvaka. Tudi letošnjo sezono so začeli odlično, saj je Sebastien Ogier slavil na legendarnem reliju Monte Carlo, Kalle Rovanperä pa je na reliju Arctic na Finskem zasedel drugo mesto.

Andrej Jereb je v vseh ozirih pravi ambasador znamke Toyota, saj je že vrsto let srčen glasnik njenih vrednot. V njegovih rokah se novi GR Yaris, ki velja za enega izmed najboljših serijskih dirkalnih avtomobilov na svetu, počuti odlično. Ko sta hrumela po cestah v okolici Predmeje, ki veljajo za slovensko različico relija Monte Carlo, so se bencinski hlapi, adrenalin in cviljenje pnevmatik združili v pravo asfaltno poezijo. V ples življenja, kot bi ga poimenoval Andrej Jereb, s katerim bomo v tem letu sostvarjali številne zanimive, goreče in nikoli dolgočasne vsebine. Ker kot pravi predsednik korporacije Toyota: “Nič več dolgočasnih avtomobilov!”.

Andrej Jereb je svoj prvi reli odpeljal jeseni leta 1993, že na drugem pa slavil prvo zmago. Najprej je bil slovenski mladinski prvak v reliju, v sezonah 1997 in 1998 je bil najhitrejši v razvrstitvi formule 2 (avtomobili s pogonom na prednji par koles), leta 2000 pa je slavil svojo prvo zmago v skupni razvrstitvi in tudi naslov državnega prvaka. Skupaj je dosegel šest naslovov državnega prvaka. Med letoma 2002–2004 je slavil tudi v srbsko-črnogorskem prvenstvu. Poleg tega je tudi prvi Slovenec, ki je tekmoval na prestižni seriji WRC. Leta 2006 je na znamenitem Rallyju Monte Carlo v svojem tekmovalnem razredu dosegel tretje mesto, v skupnem seštevku pa je bil leta 2010 deseti. Na relijih za svetovno prvenstvo je skupno nastopil devetkrat.

*Odlomek iz knjige Moja linija, biografije Andreja Jereba, ki je nastala izpod peresa Gregorja Pavšiča.