} Novi RAV4 Plug-in Hybrid


Novi RAV4 Plug-in Hybrid

TOYOTA ФИНАНС

Toyota predstavlja novi RAV4 Plug-in Hybrid


• RAV4 v novi priključno-hibridni različici predstavlja vrh Toyotine hibridne ponudbe.
• Avtomobil ponuja izjemne zmogljivosti s 306 konjskimi močmi (225 kW*).
• Novi model velja za enega najbolj učinkovitih in zmogljivih v svojem razredu. Ponuja pospešek od 0 do 100 km/h v 6,2 sekunde in emisije CO2, ki so manjše od 30 g/km.*
• Zmogljiva litij-ionska baterija ponuja 60 km* realnega dosega, kar je največ v razredu srednje velikih športnih terencev.

Toyota odpira pomembno novo poglavje v zgodovini modela RAV4, ki velja za utemeljitelja izjemno priljubljenega razreda športnih terencev. Na Los Angeles Auto Showu so namreč predstavili novo različico RAV4 Plug-in Hybrid. To je prva električna priključno-hibridna različica v 20-letni zgodovini modela RAV4, ki bo kupcem ponujal še večjo energijsko učinkovitost in še manjšo porabo goriva in manj emisij CO2 kot katerikoli drug srednje veliki športni terenec.

Nova različica bo prevzela tudi vodilno vlogo modelne palete pete generacije RAV4. Gledano zgodovinsko, je RAV4 najbolj priljubljeni športni terenec v Evropi. Samo letos je bilo v Evropi prodanih več kot 120.000 primerkov, od tega 105.000 na hibridni pogon (zahodna Evropa).




RAV4 v priključno-hibridni različici ponuja kombinacijo izjemne moči, zmogljivosti in energijske učinkovitosti. Zasnovan je na podlagi nove platforme GA-K, ki zagotavlja dinamično odličnost, izjemne vozne lastnosti in pametni štirikolesni pogon AWD-i, ki je del standardne opreme. Pri snovanju pogonskega sklopa za novo različico modela RAV4 so pri Toyoti uporabili bogate izkušnje, ki so si jih pridobili pri izdelovanju dveh generacij priključno-hibridne različice modela Prius.

RAV4 Plud-in Hybrid poganja zmogljivi pogonski sklop, ki zmore 306 konjskih moči (225 kW) in od 0 do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde. V teh parametrih je zmogljivejši od večine tekmecev iz razreda srednje velikih športnih terencev. Še boljša pa je njegova energijska učinkovitost, saj ponuja najnižjo porabo goriva in najnižjo stopnjo emisij ogljikovega dioksida v svojem razredu: po standardu WLTP so njegove emisije CO2 manjše od 30 g/km.* Teh podatkov ne dosega noben drug športni terenec s pogonom na štiri kolesa in priključno-hibridnim pogonskim sklopom segmenta D.

V primerjavi s standardno različico RAV4 Hybrid je Toyota dosegla tudi precejšnje izboljšanje električnih zmogljivosti. Razvili so povsem novo litij-ionsko baterijo in ji dodali izboljšani pretvornik, ki nadzira hibridni sistem. 2,5-litrski bencinski pogonski sklop Hybrid Dynamic Force pa je enak kot v standardni hibridni različici. Vse to se izraža v izjemnem pospešku z mesta, poleg tega pa RAV4 Plug-in Hybrid omogoča večji doseg v brezemisijskem električnem načinu. Pričakovani električni doseg po standardu WLTP znaša 60 km,* kar je več kot katerikoli tekmec iz razreda srednje velikih športnih terencev. Hkrati pa je doseg večji od 50 km, kar velja za evropsko povprečje dnevnih voženj do službe in nazaj domov.

Novi RAV4 Plug-in Hybrid bo uradno predstavljen v drugi polovici leta 2020, začetek prodaje pa bo določen za vsak trg posebej.

*Provizorični podatki, katerih vrednost bo finalno določena ob končni homologaciji.