} Corollini družini se pridružuje tudi limuzina


Corollini družini se pridružuje tudi limuzina

TOYOTA ФИНАНС

Po predstavitvi kombilimuzine na Avtosalonu v Ženevi in karavanske različice Touring Sports, ki je bila predstavljena na Pariškem avtosalonu, je luč dneva ugledala še limuzinska različica 12. generacije Corolle.

• Limuzinska različica 12. generacije Corolle se pridružuje kombilimuzini in karavanu Tournig Sports.
• Legendarna limuzinska različica Corolle bo na evropskem trgu prvič na voljo kot samopolnilni hibrid.
• Na podlagi platforme GA-C, ki je del Toyotine nove globalne arhitekture, Corolla ponuja elegantno obliko, odlično krmiljenje in stabilnost.
• Novi varnostni paket Toyota Safety Sense kot del standardne opreme ponuja številne nove funkcije.

 

 

Po predstavitvi kombilimuzine na Avtosalonu v Ženevi in karavanske različice Touring Sports, ki je bila predstavljena na Pariškem avtosalonu, je luč dneva ugledala še limuzinska različica 12. generacije Corolle. Toyota je eden najbolj prepoznavnih avtomobilov na svetu. Od predstavitve leta 1966 je bilo prodanih že več kot 46 milijonov primerkov.

 

 

Nova družina Corolla tako na vseh ravneh izpolnjuje pričakovanja uporabnikov: kompaktna kombilimuzina je namenjena mlajšim parom, raznovrstna karavanska različica Touring Sports navdušuje s svojo družinsko usmerjenostjo, udobna limuzina pa je ustvarjena za mlajše uspešne posameznike, ki potrebujejo avtomobil prestižnega videza in udobne uporabnosti.

 


 

 

Nove tri različice Corolle odlikuje elegantna in dinamična oblika, ki jo zaznamujeta širok in nizek položaj na cesti. Ta zasnova je rezultat platforme GA-C, ki je sestavni del Toyotine nove globalne arhitekture TNGA. Poleg tega nova Corolla v vseh treh različicah ponuja tudi bolj prestižno notranjost.

 

 

Na sprednjem delu prevladuje tako imenovani katamaranski oblikovalski pristop. Še bolj atraktiven zračnik motorja s poudarjenima vogaloma je eden izmed oblikovalskih poudarkov nove Corolle. Ta se nadaljuje v tridimenzionalni zgornji zračnik, ki je povezan s sprednjimi lučmi. Te pa objemajo vogale, kar vizualno povečuje širino avtomobila.

 

 

Tudi na zadnjem delu se nadaljuje dinamična zasnova, z njo pa sta skladno oblikovana odbijač in vrata prtljažnika. Limuzinsko zasnovo izžarevajo zadnje luči s kromirano dekoracijo, ki tudi na zadnjem koncu opcijsko povečujejo širino avtomobila. Po zaslugi sprednjih in zadnjih luči, ki so zasnovane v tehnologiji LED, je nova Corolla takoj prepoznavna.

 


 

 

Tudi limuzina se ponaša s prostorno in ergonomsko zasnovano kabino, kakršno imata tudi kombilimuzinska in karavanska različica. Notranjost je polna sodobne tehnologije, ki olajšuje življenje. Limuzina ima podobno kot karavan 2700 milimetrov medosne razdalje, kar omogoča več prostora potnikom na zadnjih sedežih.

 

 

Poleg tega je kabina zasnovana v premijski kakovosti, ki omogoča številne rešitve, zaradi katerih je udobje med vožnjo še večje. Na voljo so brezžično polnjenje mobilnega telefona, preprosta uporaba 8-palčnega osrednjega zaslona, ki je občutljiv na dotik, 7-palčni multiinformacijski voznikov zaslon in 10-palčni projekcijski zaslon.

 

 

Oblikovalska svoboda omogoča, da se tri karoserijske različice vendarle nekoliko bolj razlikujejo med seboj. Hkrati pa platforma GA-C zagotavlja še več užitka v vožnji. Glavno zaslugo za to imajo nizko težišče, trše blaženje in bolj toga karoserija. Vse to se kaže v boljšem krmiljenju in stabilnosti avtomobila.

 

 

Limuzinska različica Corolle je na voljo z dvema pogonskima sklopoma. 1,8-litrski samopolnilni hibridni sistem zmore 90 kW (122 konjskih moči). Ta pogonski sklop izpolnjuje vsa pričakovanja uporabnikov: je tih, intuitiven, odziven in samozadosten. Poleg tega ne potrebuje nobenega zunanjega polnjenja. Tudi stroški vzdrrževanja so izjemno nizki. Povprečna poraba znaša le 3,4 l/100 km1 (WLTP 4,3 l/100 km), v ozračje pa spustil e 77 g/km1 emisij CO2 (WLTP 98 g/km), hkrati pa omogoča do 50 %2 vožnje na izključno električni pogon.

 


 

 

Izboljšan 1,6-litrski bencinski motor pa združuje odzivnost in energijsko učinkovitost. Na voljo je s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom CVT. Motor zmore 97 kW (132 konjskih moči), povprečna poraba pa znaša le 5,8 l/100 km(WLTP 6,1 l/100 km) ob tem pa v ozračje izpusti le 131 g/km emisij CO2 (WLTP 139 g/km).

 

 

Vsa vozila, ki so zasnovana na podlagi Toyotine nove globalne arhitekture TNGA, ponujajo visoko stopnjo aktivne in pasivne varnosti. Tudi limuzinska različica Corolle je opremljena z najnovejšo generacijo varnostnih sistemov Toyota Safety Sense.

 

 

Ta vključuje sistem za zaznavanje trka z zaznavanjem pešcev podnevi in ponoči ter zaznavanjem kolesarjev pri dnevni svetlobi, prilagodljivi tempomat (ACC), opozarjanje pred nenadzorovano zapustitvijo voznega pasu z asistenco krmiljenja (LDA), prepoznavanje prometnih znakov (RSA) in samodejno prilagajanje snopa luči (AHB). Poleg tega je dodan tudi sistem za ohranjanje voznega pasu, ki deluje, kadar sta aktivna sistema ACC in LTA. Takrat sistem nežno pomaga vozniku pri ohranjanju vozila na sredini voznega pasu.

 

 

Novi paket aktivne sigurnosti Toyota Safety Sense uključuje sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (PCS) s otkrivanjem pješaka danju i noću, te otkrivanjem biciklista danju, tempomat s prilagodbom brzine pomoću radara (ACC), sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake (LDA) sa zakretanjem upravljača, sustav prepoznavanja prometnih znakova (RSA) i sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala (AHB).

 

 

Novo Corollo izdelujejo v Toyotini tovarni v Turčiji. Modeli z evropskimi specifikacijami bodo na voljo v prvem četrtletju leta 2019.