} Fantastični Fudži - dikralnika TOYOTA GAZOO Racing na prvih dveh mestih


Fantastični Fudži - dikralnika TOYOTA GAZOO Racing na prvih dveh mestih

TOYOTA ФИНАНС

Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je navdušila domače navijače, saj sta njihova dirkalnika zasedla prvi dve mesti na dirki 6 ur Fudžija, ki je bila četrta postaja letošnjega koledarja vzdržljivostnega prvenstva FIA WEC.

Na izjemni dirki so člani dirkalnika #7 TS050 HYBRID Mike Conway, Kamui Kobajaši in José María López, ki so sicer štartali šele iz osmega štartnega položaja, prečkali ciljno črto samo 11.440 sekunde pred ekipnimi kolegi iz dirkalnika #8 Sébastienom Buemijem, Kazukijem Nakadžimo in Fernandom Alonsom.


To je že šesta zmaga za ekipo TOYOTA GAZOO Racing na zadnjih sedmih dirkah serije WEC na domačem dirkališču. Za Mika in Kamuija pa je to prva zmaga po znamenitem zmagoslavju na dirkališču Fudži leta 2016. Tudi za Joseja je bila to zelo posebna dirka, saj je dosegel svoj sploh prvi najhitrejši krog.


S tem uspehom se je ekipa TOYOTA GAZOO Racing še utrdila v vodstvu skupnega seštevka svetovnega prvenstva, v katerem ima 14 točk prednosti pred ekipo Rebellion Racing. Sébastien, Kazuki in Fernando pa so še naprej v vodstvu vozniškega seštevka, kjer imajo 13 točk prednosti pred Mikom, Kamuijem in Joséjem.



Dirka se je začela na mokri stezi. Kazuki v dirkalniku #8 je po štartu brez težav zadržal vodilni položaj. Kamui v dirkalniku #7 pa je uprizoril pravo prehitevalno predstavo in se je že v drugem krogu z osmega povzpel na drugo mesto.


Vznemirjenje se je nadaljevalo v prvi uri. Ko je Kamui zamenjal gume za dež, si je Kazuki pridobil že dobro minuto prednosti, ki pa jo je izničil prihod varnostnega avtomobila. Kmalu za tem je dirkalnik #8 zamenjal gume in spustil dirkalnik #11 SMP v vodstvo.


Spremenljive vremenske razmere so še dodale dramatičnost, saj je sonce kmalu povsem posušilo stezo. Zaradi tega je Kamui mora zamenjati neprimerne gume, s čimer je izgubil dragocenih 30 sekund.


Kazuki in ostali dirkalniki so kmalu sledili njegovemu zgledu. Tako je Kamui v dirkalniku #7 prevzel vodstvo, Kazuki mu je sledil v dirkalniku #8, na tretjem mestu pa se je znašel Rebellionov dirkalnik #1.


Dirkalnika sta se v nadaljevanju kar nekajkrat izmenjala v dovstvu. V boljšem položaju je bil tisti, ki je imel v danem trenutku boljše gume. Dve uri pred koncem dirke je Jose za približno 20 sekund vodil pred Fernandom. Jose je v 153 krogu postavil najboljši čas kroga na dirki. To je bilo dovolj za zadnjih trideset minut, ko je krmilo spet prevzel Kamui in prvi prečkal ciljno črto.


Ekipa je sedaj odločena ponoviti izjemen uspeh tudi na zadnji dirki, ki bo na sporedu 18. novembra v Šanghaju na Kitajskem.



Hisatake Murata, vodja ekipe:


“Izjemno sem zadovoljen z doseženimi rezultati. Veseli me tudi, da smo navdušili domače navijače na dirkališču Fudži. Ves teden so nas spodbujali, zato upam, da so uživali v napeti dirki. Fudži je za nas izjemno pomembno prizorišče, na katerem si vedno želimo dobrega rezultata. Tokrat je celotna ekipa delovala usklajeno in tudi težavne vremenske razmere nam niso mogle do živega."


TS050 HYBRID #7


Dirka: 1 mesto; 230 krogov; 8 postankov; štartni položaj: 8. mesto; najhitrejši krog: 1min 25.603 sekund


Mike Conway (TS050 HYBRID #7):


“Zelo sem zadovoljen s tem rezultatom. Doseči prvi dve mesti na domači dirki je nekaj fantastičnega. Dirka ni bila lahka. Še posebej zato, ker smo štartali z osmega mesta. A skupaj z ostalima članoma ekipe smo se odlično odrezali. Potem ko se nam je zmaga na zadnjih dirkah za las izmuznila, je ta še toliko slajša."


Kamui Kobajaši (TS050 HYBRID #7):


“Neverjetno je, da mi je že drugič uspelo zmagati na domači dirki. Ekipa je vseskozi delovala uigrano in usklajeno. Po kvalifikacijah smo bili razočarani, a nismo vrgli puške v koruzo. Člani dirkalnika #7 smo dolgo čakali na ta trenutek. In sedaj smo spet na najvišji stopnički. Morda je za nas to odločilen trenutek, a za začetek bomo najprej nekaj dni uživali v tej zmagi."


José María López (TS050 HYBRID #7):


“Po razočaranju v kvalifikacijah je moja prva zmaga z ekipo Toyote še toliko slajša. Občutek ob tem je enostavno fantastičen. Zahvalil bi se rad vsem v Higashi-Fujiju in Koelnu. Pravzaprav nimam besed, s katerimi bi opisal, kako zelo srečen in zadovoljen sem."

 


TS050 HYBRID #8


Dirka: 2. mesto; 230 krogov; 8 postankov; štartni položaj: 1. mesto; najhitrejši krog: 1min 26.043 sekund


Sébastien Buemi (TS050 HYBRID #8):


“Čestitke fantom iz dirkalnika #7. Res odlično so se odrezali. Naš dirkalnik je bil hiter, a dirkalnik #7 je bil še za spoznanje močnejši. Čestitke tudi vsem članom ekipe, ki so na domači dirki oba dirkalnika pripravili vrhunsko.”


Kazuki Nakadžima (TS050 HYBRID #8):


“Doseči prvi dve mesti na drikališču Fudži je nekaj neverjetnega. Dirkalnik #7 se je tokrat bolje znašel predvsem na suhi stezi, poleg tega pa smo imeli nekaj smole z varnostnim avtomobilom. A takšno je pač dirkalnje. Tokrat smo končali na drugem mestu, hkrati pa smo utrdili svoje vodstvo v skupnem seštevku prvenstva."


Fernando Alonso (TS050 HYBRID #8):


“To je bila dobra dirka. Na žalost smo imeli nekaj smole, ko je na stezo pripeljal varnostni avtomobil. Takrat smo imeli minuto in 20 sekund prednosti. A to se pač dogaja v motošportu. Dirkalnik #7 je bil tokrat boljši in hitrejši, zato vse čestitke fantom.”


Akio Toyoda, President, Toyota Motor Corporation:


“Na dirki 6 ur Fudžija smo s prvima dvema mestoma dosegli izjemen uspeh. Ob tem bi se najprej rad zahvalil navijačem za vso podporo. Ta dirka nam ogromno pomeni, saj se odvija na domačih tleh. Poleg tega to pomeni zmagoslaven povratek po slavju na dirki 24 ur Le Mansa. Na dirkališču Fudži nas vedno spremljajo številni navijači, partnerji in dobavitelji.


Tudi sam sem si izjemno želel priti, vendar mi zaradi obveznosti na žalost ni uspelo. Res sem si želel videti fante, potem ko so slavili v Le Mansu. Oddolžil sem se jim s sporočilom: "Prosim dirkajte in se borite vse do ciljne črte!" Tik pred dirko so mi odgovorili: "Dirkali bomo po svojih najboljših močeh!" In točno to so počeli dolgih šest ur.


Mislim, da je ta dirka pokazala vso strast ekipe TOYOYA GAZOO Racing. In zato bi se še enkrat rad zahvalil vsem voznikom in tehnikom. Čeprav osebno nisem bil na prizorišču, sem bitko opazoval preko televizijskih ekranov. Hvala vsem, izjemno cenim vaš izjemen trud in predanost."